Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 15 sep 09, 00:33
Endret: 15 sep 09, 00:34
Endret av: FFK pra sempre

Opprinnelig postet av kjellemann

Samma hvem som eier han og hvor han har spilt og ikke spilt.Everton er ikke værdt over 5millTongue out

Men skal bli spennende og se om nordli på dreis på everton.Begynner everton å score mer mål nå på slutten så skal vell de ha 10mill for han daLaughing

Ja det bor mye i everton og ingen tvil om han kan lykkes men jeg synes virkelig at vi skal bruke 5,4 mill på 2-3 nye spillere en bare 1 spiller.

Til alle dere som er everton fan,dere må jo være litt enig i detta??

At prisen er noe stiv kan kanskje være riktig. Men å kjøpe en spiss for la oss si 2 mill, er bare å kjøpe nytt flakslodd. Du får nemlig ikke gode ferdig utviklede spisser for den prisen i dag. Bare våre to nye kantspillere kostet over 5 mill, og en spiss er gjerne dyrere.
Så svaret på det er ikke så enkelt.
Men jeg har sagt det før og sier det igjen, jeg tror prisen og hans lønn kan presses ned. Så la oss håpe klubben lykkes i de pågående forhandlinger.

Uansett håper jeg for alle parters skyld at denne leieperioden er den siste. Det er best for alle parter.
Det kan ikke være lett for han å bo i ett ukjent land, hvor han ikke kan være sammen sin egen kone mer enn i 3 mnd av gangen.

 

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340