Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 14 sep 09, 21:54
Endret: 14 sep 09, 21:55
Endret av: FFK pra sempre

Opprinnelig postet av bateman

Jeg presiserer kun at Carew har en elendig avslutningsteknikk. Med skuddkvalitet i tillegg ville Carew vært blant de beste i verden, men havner laaangt ned på lista over spisser ettersom han ikke kan skyte.

Tror det sees litt for mye på CL hvis det menes at Carew har elendig avslutningsteknikk. Gutten scoret 19 mål på 17 kamper for RBK før han forsvant ut.  Helt enig i at han har andre kvaliteter som er mer fremtrende, og at flere i både PL og La Liga avslutter bedre, men hvis det er måletokken er jeg redd vi må få bena  ned på gressmatta.Cool

Norge er fotballens bakgård, sånn er det bare. Ikke er vi ett spesielt godt utstillingsvindu, ikke betaler vi spesielt mye i lønn og vi har ett klima som selv nordmenn har problemer med å holde ut.
Derfor vil vi aldri tiltrekke oss de aller beste fra større nasjoner.  Vi må ta sjangser ved å finne de såkalte uslipte diamantene,  og med tålmodighet og dyktighet utvikle disse.

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340