Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 14 sep 09, 21:22

Opprinnelig postet av Gardarson

Opprinnelig postet av Ymer

Det vet jeg ikke. men problemet til Everton er at han ikke klarte seg særlig bra i Brasil heller... Den fotballen han spiller er like inneffektiv på alle kontinenter...

Herregud, lenge skal DU gnåle om at han var dårlig i Brasil?? Det vet da du svørt lite om, med mindre du har ringt trenern hans da?

Brasiliansk fotball ligger maaaaange hakk over den norske, så det å ikke spille fast på et godt brasiliansk lag tilsier vel ikke at man er dårlig?? Skjerpings!

Å det med Carew blir jo bare for dumt! Greit, han er ikke god på landslaget, men er han dårlig for det???Surprised

Jeg har ringt sportsdirektøren i Gremio for å prøve å få opplysninger om Everton. Han visste ikke en dritt, og var faktisk ikke sikker på hvem Everton var...

Brasiliansk fotball ligger generelt langt over norsk ja. En god brasse vil forsterke ethvert tippligalag, og en veldig god brasse vil forsterke et hvilket som helst europeisk lag. Den kategorien Everton tilhører finns det i bøtter og spann av i Brasil. De som kommer til Norge og lykkes er svært få, og de kommer ikke på grunn av at de har vært en suksess i Brasil, men tvert imot. De fleste, for ikke å si alle brassene i Norge idag er som Everton: Middelmådigheter. Og mange har vært her lenge..

Og så til "det med Carew": Har jeg skrevet noe om han er god eller dårlig? Visst det er noe som er dumt så er det at du ikke kan lese hva jeg skriver, og dermed kommer med kommentarer på noe du tydeligvis tror jeg har skrevet...? Var det noen som skrev skjerpings...? Hallo?

Tar det igjen jeg: Landslaget er ræva, med Carew og uten Carew. 

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340