Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 21 jun 04, 17:47
Endret: 21 jun 04, 17:47
Slik situasjonen nå har blitt så er det kun en utvei for å komme seg opp av den grøften FFK nå er nede i. Vi er nødt til å kjøpe, og når vi først skal kjøpe må vi kjøpe noen spillere som vi vet hva står for.

Det er dyrere å bruke penger på en ny satsning mot tippeligaen om noen år, en å bruke en del millioner på noen solide forsterkninger nå. Jeg er frykter at hvis FFK går ned i år, så blir det lenge til vi ser de i tippeligaen igjen.

Hvilke spillertyper vi trenger får det være opp til Eggen å vurdere, men man bør ikke være fotballekspert av Ivar Hoffs kaliber (taper) for å se at det er bakover på banen det rakner. Vi trenger, en rutinert, rask og sterk midtstopper som er sjefen bak der. Samtidig en god venstre back (Barret). I tillegg ville jeg gjerne sett at vi hentet inn en rutinert gammel stjerne av deffensivt kaliber i en slags låne avtale for resten av sesongen (Kvarme, Johnsen, Hjelde osv)

Forover på banen ser det ut til å stemme. Ringberg og West spiller utrolig godt sammen. Risholt og Koskela holder høyt nivå på midten. Brenne blir bedre kamp for kamp. Og hvis Søderstjerna er så godt som han hele tiden sier han er, så kommer han.

Enerly er klar, og det lager en ny dimensjon i et allerede god FFK angrep.

Kjøpr Harry, bruk penger, penger er til for å brukes.

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340