Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 11 sep 09, 19:07
Endret: 11 sep 09, 19:15
Endret av: Willy René

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Men på den annen side, hvis en sammenligner Everton med Tarik, hvor mange kamper spilte egentlig sistnevnte før han begynte å score på noe man kan kalle rimelig regelemessig basis? Tarik fikk tid på seg han også, noe han definitivt trengte, enda han hadde ingen språkvansker eller kulturforskjeller å overkomme.

Jeg håper FFK lykkes i å forhandle prisen ned til et mer realistisk nivå, og således kan klare investeringen. Så får hver enkelt tro hva man vil om fremtiden til fotballspilleren Everton, men hvis noen vil mene at de vet med sikkerhet at fyren aldri blir god, så må de gjerne sende meg ukens lottotall i en pm i samme slengen.

Første gang Tarik fikk et innhopp på gamle stadion, husker ikke kampen, men han var nær ved å score et par ganger i løpet av de få minuttene han var på banen, bl.a. en fantastisk heading som smalt i tvæla. Tarik viste seg tidlig som en spiller det ville løsne for etterhvert mht å score mål. Han hadde også en annen framdrift, mer rett på mål enn Everton, som opptrer som en møtende spiss som stort sett roter seg bort med 3-4 kæll rundt seg. Det var vel bare avslutningsegenskapene vi kunne sette likhetstegn mellom en tidlig Tarik og en hele tiden Everton.

Når det gjelder å spå om fremtiden så er det ingen som har greid det ennå, selv ikke eventyrfiguren Nostradamus. Derfor er det nok ingen som vet med sikkerhet hva Everton vil utvikle seg til, hverken tilhengerne eller motstanderne av Everton. (Motstander=vi som ikke tror på ham)

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340