Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 11 sep 09, 17:51

Tror den manglende uttellingen foran mål, og like manglende etterspørselen fra mer betalingsvillige klubber gir FFK et ålreit kort på hånden i forhandlingene om pris. Klubben er jo i forhandlinger om dagen, så vi kan vel muligens slutte å forholde oss til 5,4 mill som om det var den eneste og endelige prisen. Det er da ting som indikerer at den prisen er vel høy i forhold til reell markedsverdi på spilleren i øyeblikket.

Men på den annen side, hvis en sammenligner Everton med Tarik, hvor mange kamper spilte egentlig sistnevnte før han begynte å score på noe man kan kalle rimelig regelemessig basis? Tarik fikk tid på seg han også, noe han definitivt trengte, enda han hadde ingen språkvansker eller kulturforskjeller å overkomme.

Jeg håper FFK lykkes i å forhandle prisen ned til et mer realistisk nivå, og således kan klare investeringen. Så får hver enkelt tro hva man vil om fremtiden til fotballspilleren Everton, men hvis noen vil mene at de vet med sikkerhet at fyren aldri blir god, så må de gjerne sende meg ukens lottotall i en pm i samme slengen.

---------------------------

Alt og ingenting er like umulig,
resten er innen rekkevidde.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340