Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 11 sep 09, 09:33

Vel da beklager jeg, men jeg oppfattet det som kritikk av TN men da tok jeg feil.

Og jeg er ikke i tvil om at du er genuint opptatt av de unge spillerene, håper ikke jeg skrev noe som gav deg det intrykket.

Dessuten så skrev jeg vel nettopp det at jeg ikke hadde samme informasjon som deg, men håper ikke det eksluderer meg fra diskusjoner, for da kan jo f eks du og Holters diskutere alene på PM. For dere ser ut til å vite mer enn de fleste om hva som foregår. (ikke ironisk)

Jeg tror at man må stille krav til begge parter i kontrakten med spillere. Språk er utrolig viktig skal man fungere i samfunnet og i klubben. I alle fall om man skal fungere til 100% av sitt potensiale. Og jeg mener jo at man burde bruke en slags fadderordning med noen ungdommer fra Fredrikstad,  hvor man før man henter en unggutt kartlegger mulige kandidater som har gode holdninger og kan språket spilleren snakkes. For selv om det er bra med voksne som tar de med ut på pizza i ny og ne så er det den daglige kontakten som gjør at språket utvikles og personen trives.

Når det gjelder hva du mener om meg så vet jeg ingenting, bare at du skrev at jeg hadde en "privat agenda".  Tolket det som negativt, men du har helt rett, jeg vet ikke det.

Og når det gjelder det svaret til Holters så var det ment ironisk/vennligsinnet vittig, men ble oppfattet som sarkastisk.

Men skal ikke diskutere dette eller dra det frem igjen. Det er lite produktivt, det er jeg enig i.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340