Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 10 sep 09, 23:15
Endret: 10 sep 09, 23:19
Endret av: FFK pra sempre

Det er godt mulig at Terje rosemaler litt, det vet jeg lite om.

Men jeg vil legge til at Terje var veldig ydmyk i forhold til oppgaven, han var langt fra fornøyd selv om han synes klubben har tatt flere steg i riktig retning. Han er jo den første til å innrømme at Fofana og Co ble stemodig behandlet.
Og det vi hadde diskutert her, med språkkurs feks, var jo i gang. (Celso på norsk kurs var en hyggelig overraskelse)

At Lala sliter mer med språket i store grupper, enn på tomanns hånd er vel bare naturlig, det gjør vi vel alle som lærer nye språk.
Og at han skal forstå Keikos gauling om garasjemetaforer osv er vel mye forlangt:)
Uansett kan ingen forvente mer enn at det jobbes med det, og ikke arrester meg hvis jeg har fått med meg om Lala også gikk på kurs. Vi snakket om mye på kort tid, for en uerfaren "journalist" som meg.

Samtidig tror jeg at klubbens mindre profesjonelle behandling av slike spillere desverre er gjengs i fotball Norge. Uten at det er en unnskylding.

Og meg bekjent er det vel bare Godset som har en bevisst strategi om å ikke bruke fremmedspråkelige, pga utfordringer.
En strategi ikke jeg i alle fall ønsker meg.

Han nevnte også at Everton nå og da, var på 1903 for å sosialisere, noen her som har møtt på han der?

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340