Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 10 sep 09, 21:15

Opprinnelig postet av Rafn

Opprinnelig postet av Rune Haugen
 

Står dette på Forsiden Holters : - Lala snakker såpass bra engelsk at det er få problemer

..

Jeg har endel kontakt med Lala, og han har ikke en god engelsk.

Helt greit for å konversere om løst og fast, men jeg merker mange ganger at han svarer yes og vet han ikke har forstått..

Jeg var på trening på tirsdag for å se litt på de nye spillerne..

Under angrepstrening så roper Tom til Lala på en engelsk mye lik den Petter Solberg til tider deler med oss Wink

Han ville at Lala skulle sette fart i bakrom bak backen når sentral midtbane var rettvendt uten press...

Lala nikket og sa yes..

Etter 10 min hyler Tom når Lala nok en gang ikke utfordrer bakrom... I told you 10 min ago...!!!

Og man ser at Lala tydelig er veldig ubekvem med situasjonen..

Jeg forklarte ham på tlf hvorfor Tom skjelte ham ut og hva han ønsket han skulle gjøre..

Først da forstod han hva Nordlie mente.. sånn ca 4 timer for sent...Og takker for at jeg forklarte ham det..

 

Så det er stor forskjell på å stotre seg frem på dårlig engelsk i samtale hvor man har god tid, sammenlignet med instruksjoner i kampsituasjon der man får kort tid fra man får instruksjon til man må handle..

 

Men i fransk derimot er han veldig god... Jeg skjønner ikke et ord av hva han sier...

 

Har ikke bare på fotballbanen dette her gjelder, men også i sine private omgivelser for å trives. Da holder hans engelsk i massevis sånn jeg opplever det.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340