Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 09 sep 09, 01:35
Endret: 09 sep 09, 01:41
Endret av: FFK pra sempre

Opprinnelig postet av Willy René

5 mål på 27 kamper er 0,19 mål pr. kamp, litt bedre enn hittil i FFK som er 0,15 mål pr. kamp.

Og denne spilleren skal man bruke 5,4 mill på ?

Det er i alle fall hva den engelske wikipedia siden sier. Men jeg klarer ikke å finne annen online statistikk i Brasil som bekrefter dette.

Han ble i alle fall signert som senior i Gremio i 2007, etter å ha spilt ett år som junior, hvor han avsluttet med å score hat-trick i cup finalen.

Som senior begynte det bra, hvor han blant annet scoret det avgjørende målet da Gremio kvalifiserte seg til gruppespillet i Copa Libertadores (Sør Amerika + Mexicos Champions League). Gremio tapte klubbens historiske andre finale mot Boca Juniors!

Men i konkurransen med 6 andre spisser, spilte han trolig resten av sesongen i serien på reservelaget.
For meg virker det som at den nye treneren Gremio fikk det året aldri ga Everton sjangsen, treneren ble forøvrig sparket senere samme sesong. Og Everton gikk til Paulista i bytte mot en keeper.

Jeg skriver dette bare for å forklare hvilken prestasjon det hadde vært hvis han hadde lykkes godt i Gremio, og for å vise at han da ikke ville vært aktuell for Tippeligaen og Fredrikstad.

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340