Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 05 sep 09, 22:54
Endret: 05 sep 09, 22:56
Endret av: Willy Renè

Opprinnelig postet av TheJester

Greit at kritikkverdige forhold kommer frem, men hadde jeg vært ansatt i styret, hadde jeg sagt: Denne avtalen (såfremt det er noe straffbart) skal avbrytes. Hvis ikke vil jeg koble inn skattekrim.

Skatt Øst er allerede koblet inn via avisoppslaget fra Dagbladet. Og hvis denne saken inneholder lovbrudd så burde dette vært stoppet av den nye administrasjonen og styret når de fikk greie på dette. Hvis de fortsetter med dette etter å ha fått kjennskap til saken så er de også lovbrytere. Og jeg gjentar som jeg har understreket i mine innlegg tidligere: Hvis det har forekommet noe ureglementert.

Egentlig bør man tro at intet lovbrudd er skjedd, det er jo erfarne næringslivsfolk som sitter i både de styrende organer og i administrasjonen. Disse bør vel vite bedre, så allting er nok OK.

Men hvis det har forekommet kreative avlønningsmåter som går utenfor lovverket så er jordskjelvet og skandalen et faktum. Imidlertid håper jeg og ønsker jeg at intet lovbrudd har skjedd. Men hvem vet ? Tiden vil vise.

---------------------------

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !
LIVET ER HERLIG DERE;
Chateau-Lascombes
Margaux 2001
Grand Cru Classé


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f