Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 04 sep 09, 11:44

Opprinnelig postet av foyn

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Dessuten er Raio Piiroja estisk statsborger, og hvis han får en million i året som blir skattet etter estisk skattesystem i stedet for det norske skattesystemet så er ikke det forkastelig i det hele tatt. I så tilfelle er det tvert i mot en solidarisk gest av Piiroja til hjemlandet sitt.

Men dessverre ulovlig i forhold til norske regler. Hvis pengene går via selskapet og til piroja, så er det selvfølgelig snakk om skjulte overføringer og ikke noe som blir skattet i Estland.

 

Foyn har rett, hvis disse pengene tilflyter Raio i Estland så er dette sannsynligvis langt over grensen, men det gjenstår å se hva Skatt Øst finner ut.

Jeg får virkelig håpe at FFK ikke har gjort noe galt, men i mine ører skurrer det ganske så mye. Hvis, jeg sier hvis FFK har bidratt til skattesvik så er dette også et svik for alle oss som har FFK som klubben i vårt hjerte. FFK blir i tilfelle gjort til latter og til spott, spe og fordømmelse over hele fotball-Norge.

Det er på sin plass at denne saken belyses og alle fakta kommer på bordet for å unngå ytterligere spekulasjoner både for FFK og Raio sin del.

Og i mens får vi bare vente i håp om at avtalen holder vann og er innenfor lovens rammer.

---------------------------

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !
LIVET ER HERLIG DERE;
Chateau-Lascombes
Margaux 2001
Grand Cru Classé


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340