Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 04 sep 09, 10:44

Opprinnelig postet av Holters

Det er bare å håpe at avtalen er juridisk forvarslig, selv om det er moralsk forkastelig av klubben å drive på denne måten.

Hvis, understreker hvis, denne avtalen er juridisk forsvarlig, så ser jeg ikke helt det moralsk forkastelige i det. En kreativ avtale som sikret at Piiroja, en av klubbens utvilsomt viktigste spillere, ble i klubben, hvorfor er det så galt? Hvis det innebar grov skattesnusk o.l så forsvarer jeg ikke det, men ellers ser jeg ikke umoralen her. Jeg kan derimot levende se for meg kritikken mot klubbledelsen hvis man hadde mislykkes i å beholde Piiroja, som jo utvilsomt hadde andre karrieremuligheter enn å forbli i FFK.

Skatt er ikke noe man skal betale mest mulig av for enhver pris. Tvert i mot, skatt er noe man forsøker å betale minst mulig av uten å direkte bryte noen lover og regler. Det må da være like greit at FFK har den holdningen som at alle andre aktører i næringslivet har den?

Eller, hvor ser du egentlig umoralen, forutsatt at det ikke har skjedd lovbrudd?

---------------------------

Alt og ingenting er like umulig,
resten er innen rekkevidde.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340