Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 02 sep 09, 12:30

Opprinnelig postet av Holters

Men, tilbake til Everton og hans potensial... Merker at nyforelskelsen har begynte å legge seg for vår kjære brasilianer. Jeg ser rett og slett ikke nok fremgang. Dessverre.



Der sa du det. Jeg tror de fleste, innkludert meg, var veldig begeistret for Everton det første halve året han var hos oss. Etterhvert er det fler og fler som begynner å gå lei av mangel på fremgang....
Det som bekymrer meg er at Everton ikke var noen hit i Brasil heller, ikke på noe nivå siden han var junior. Han er rett og slett en i den grå massen av unge spillere som det kryr av i Brasil.

Min "motstand" mot kjøp av Everton er selvfølgelig basert på en sammenheng mellom pris og ferdigheter.
Når TKK, som kjenner markedet i Sør-Amerika bedre enn de fleste, sier at han kan skaffe spillere som er både bedre og billigere enn Everton da bør vi lytte. 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340