Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 01 sep 09, 13:49

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Personlig hadde jeg gjerne sett Everton bli. Det tar ofte flere sesonger å akklimatsisere spille fra andre verdensdeler, og nå har FFK "investert" ett år i Everton. Er det ikke da bedre å behiolde ham enn å begynne fra start med en ny spiss? Spillere på dette nivået fra skandinavia har ikke klubben råd til uansett.

Min mening eksaktly.

Slipper man Everton nå så kan man godt si at de pengene man betalte for å låne ham var rimelig bortkastet. Det kan sikert innvendes at det henger høyt om Everton virkelig vil utvikle seg det nødvendige steget videre, og at det koster mye å ta sjansen på at han gjør det. Men på den annen side er det veldig mye å vinne i dette hvis FFK satser på ham og det går bra. Skulle Everton begynne å lykkes bedre foran mål og bli den storspilleren han har potensialet til å bli, så får nok FFK minst like mye for ham som Stabæk fikk for sin Alanzinho (en brasse som jo også trengte litt tid før han ble varm i TL-trøya).

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340