Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 30 aug 09, 23:51

Det som er det verste med denne saken er at jeg tror det sitter noen i FFK systemet som bevisst lekker bevis for å sverte klubben. Uansett hvor tvilsom man synes denne kontrakten er, så burde den aldri vært ute i offentlighetens lys. 

Det er tross alt dagbladet som kommer med nyheten, ikke som følge av at FFK er under etterforskning av skattefuten, men at noen har bevisst matet Dagbladet med info.

Og synes Holters, som skal være så "seriøs" bør holde seg for god til å si det "lukter skjult Piroja-lønn lang vei"

Ja, for at det er en grisk agent som har rasket til seg noe ekstra er vel HEEEELT utenkelig Holters?

 
Det er en alvorlig beskyldning du kommer med, altså at det skal være en ulovlig skatteundragelse av Raijo.

Kanskje ikke det vi skal gjøre for å støtte laget... å henge ut den ene spilleren som faktisk blør for drakta.

Håper for din del du sitter på mer informasjon rundt denne saken enn vi andre, og at den er dokumentert og ikke bare ett rykte fra "en som vet" Ellers synes jeg faktisk du skal beklage uttalelsen din.

Jeg på min side velger å tro at Raijo har rent mel i posen frem til det motsatte er bevist. Faktisk ett ganske godt rettsprinsipp, tror det heter "uskyldig inntill funnet skyldig i en rettsak"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340