Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 19 jun 04, 00:24
Midtbanen til FFK er nok nøkkelen til suksess, tror jeg. Til tross for at vi har scora forholdsvis mye mål, så har den ikke vært like god defensivt, kanskje spesielt i løpskapasitet utover i kampen. Så det å ha klart definerte oppgaver for midtbanen er helt avgjørende for å tette igjen bakover OG for å få til ting framover.

De periodene jeg har sett hvor FFK virkelig har hatt trøbbel har kommet av at vi har mista trøkket på motstandernes ballfører. Greit nok at man må hvile i perioder, men ikke i 20 minutter...

Derfor mener jeg at Risholt og Koskela kan prioritere litt hardere, og ikke ligge for høyt oppe. Poenget er at det er temposkiftet og det å vinne ballen høyt oppe på banen som skaper sjanser, ikke lange perioder med ballen i laget. Og her har jo FFK sin styrke også, faktisk.

Blir spennende med Enerly, må jeg si, jeg har egentlig tro på at vi skal få litt mer trøkk og kvalitet framover, og da kan det fort være helt akseptabelt å slippe inn en 2-3 mål. Bare det kommer mer i andre enden. :-D

Jeg forventer mye av samspillet mellom West, Ringberg og Enerly, det må jeg bare si.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340