Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 18 jun 04, 10:13
Endret: 18 jun 04, 10:30
Er litt usikker på Håkan og vingspill... Han passer egentlig bedre sentralt, syns jeg. Men det kan være at han må spille på sida, kanskje i konkurranse med Stian?

Jeg synes personlig at Koskela har spilt svakt i det siste, og da er det vel naturlig med en bevegelig Enerly på høyresida, med "ekspansjonsmuligheter" framover på høyre ving.

Risholt er etter det jeg kan forstå det vi kaller "defensiv midtbanespiller", faktisk noe a la Zidane, uten sammenlikning forøvrig.

Siden midtbanen til FFK er såpass sammensatt, tror jeg nok vi må forlate modeller med tre lagdeler. Laget til Mustang ser bra ut, men jeg er nok uenig i å sette Markus på topp, han er rett og slett ikke hurtig nok. Tror han skal ha en "møtende" spiss-rolle, siden han er god til å holde ballen, og god på hodet. West må på topp i ren Vidar Hansen-stil. Men for at West på topp skal fungere må han ha noen bak seg som kan spille opp, og ikke for langt bak, for da blir presisjonen for dårlig.

Hva med å skyve West fram, og trekke Ringberg litt tilbake (men mer i innstilling en fysisk plassering). I praksis vil dette bety to på topp.

Risholt MÅ etter min mening ligge i returrommet utafor FFKs sekstenmeter, delvis fordi han er en ballvinner, delvis fordi han kan holde på ballen til laget får flytta opp og han får avlevert. Men Roger må ha en makker på den andre siden. Lurer på om Koskela skal ligge der...

----------------Sørlie-----------------------

---Cwartek--Trondsen-Kvrme--Barrett---

-----------Risholt---Koskela--------------

--Enerly---------------------Håkan/Stian-

-------------Ringberg---------------------

---------------------West-----------------


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340