Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 26 aug 09, 11:48

Opprinnelig postet av stjernengutt

Du bare bekrefter mitt tidligere innlegg om at det fult legitimt å kritisere våre lokale, men fy skam om noen setter sprøsmålstegn ved disse heltene som kommer utenfra, spesielt om de ikke har utrettet en eneste dritt for klubben i våre hjerter enda.

Poenget er at det er liten vits å lage noe bråk om dette i media nå, det siste vi trenger er mer bråk i klubben. Det er strengt tatt ikke spillerne som skal bestemme hvilken sjef de får. De må ha vett nok til å skjønne at de ikke har prestert med kompisen deres Tom Freddy Aune i sjefstolen. Det er de som har satt seg i den posisjonen som gjør at Tom Nordli i det hele tatt er aktuell for klubben og da bør de ta det til etteretning og akseptere det på en profsjonelt vis, i stedet for å stå foran kamera til tv2 og vise tydlig misnøyde.

Jeg tviler på om Tom Nordli hadde vært aktuelt om de hadde prestert på banen og gitt 100%. Når de ikke har det, trenger de en sjef som virkelig kan sette de på plass om de ikke presterer.

Med det kamprogrammet som er igjen, vil jeg tørre å påstå at Fredrikstad er en av de klubbene som ligger dårligst an til å kunne overleve. Derfor er det helt riktig å ta tak nå.

---------------------------

Drillo svarte følgende på et spørsmål om det var noe magisk ved ham.

- Nei, dette er ikke noe magi. Det har med avstander, vinkler,løpskapasitet,førsteforsvarsjobbing og overganger å gjøre, og ikke med magi.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340