Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Doc OJ

Knøttespiller

Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 65

Lagt til: 25 aug 09, 23:32
Endret: 25 aug 09, 23:33
Endret av: Doc OJ

Ramberg er ikke i noen posisjon til å uttale seg hvordan man skal drive en fotballklubb. Det bør han ha selvinnsikt nok til å forstå. Han er fotballspiller og burde konsentrere seg om det.

Har ikke sagt meg positiv til Nordlie, er heller ingen spesiell fan av ham og har aldri sagt han er en typ militær leder. Har faktisk ikke nevnt Tom Nordlie på dette forumet før i denne setningen. Men hvis han er den eneste som kan hindre FFK i å rykke ned så må vi ta til takke med ham.

Da jeg var i militæret og troppen underpresterte så fikk vi høre det godt av befalet. Det kan stilles spørsmål angående befalet, men sånn var det.

Her har vi en gjeng overbetalte halvprofesjonelle (de tror de er profesjonelle)  fotballspillere som går fra 2.plass til nedrykksonen på ett år. Det kaller jeg å underprestere, da fortjener de å bli rettet på. Om dette resulterer i at Ramberg melder overgang til Østsiden Idrettslag så gråter jeg ingen tårer over det.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f