Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Doc OJ

Knøttespiller

Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 65

Lagt til: 25 aug 09, 23:02

For det første så er allerede ledelsen og styret inkompetente.

Det som ikke gjør saken bedre er at folk som Ramberg til sitt eget forgodtbefinnende alltid skal uttale seg om alt mulig han ikke har noe greie på. Slikt skaper spild og urolighet.

Hadde helst sett at TKK hadde sittet ved roret av skuta. Han er den mannen i Norge som vet best hvordan fotballverden fungerer. En som ikke vet hvordan fotballverden fungerer er Ramberg. Dette i tillegg til basisferdigheter under middels er vel grunnen til at han etter sitt Ajax-opphold ikke har vært lenger vekk enn Moss.

Hvordan det fungerer på min arbeidsplass er særdeles urelevant. Men hvis du må vite det så er jeg student i utlandet og har måttet leve med en del dritt fra byråkrati og direktorat. Men noen ganger må man bare tåle å få litt dritt, vært i militæret?

Vi trenger en kompetent ledelse. Få tilbake TKK uansett hva det måtte koste. La han få styre skuta alene. Det burde være første prioritet.

Hva er ditt forslag? Ramberg som spillende trener? Da tror jeg at vi etter ett år i Adecco at vi er nærmere 2. div enn å rykke opp..

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f