Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 25 aug 09, 23:02

Hmm, dere er ikke journalister, dere vet "mye mer enn oss" om hva som foregår, og dere klager på for lite åpenhet i FFK??

Hvis dere vet så godt hva som har skjedd, så fortell da? Hvem er det dere beskytter? Er dere bundet av en taushetsklausul? Journalistisk integritet kan det jo ikke være?  Ikke har dere en jobb å miste i FFK systemet, som Henriksen etc faktisk har og kan miste om de forteller alt dere ber om.

Så hva som stopper dere, noe mer enn ledelsen i FFK,  det skjønner ikke jeg. Det du og Holters har skrevet i dag minner mest om en som går rundt og roper "jeg vet noe som ikke du vet, men jeg kan ikke fortelle det for det er en hemmelighet altså"  Blir litt vanskelig å stole helt på hva dere sier og dessuten å ta dere seriøst på det punktet.

Hvis dere er redd for posisjonene deres opp imot de dere får "fakta" fra så er det jo bare å bruke ett annet nick og forandre noen detaljer i historien "to protect the innocent" 

Hva gjelder TKK så ville jobben som sportssjef i FCK eller Rosenborg være ett stort skritt på CV hans. For han har vært og er talentspeider, ikke sportsjef,eller sjef for noe som helst annet firma for den sakens skyld. Ei heller har han vært det.

Ditt eksempel blir som å ta en som har jobbet som formann på gulvet på Stabburet og gjøre han til konsernsjef for Orkla. For han er jo sinnsykt flink til å finne flinke folk til å styre maskinene i fabrikken. 

At TKK har kompetanse som talentspeider er det vel ingen som betviler, men det er litt mer kompetanse som trengs for å drive ett firma enn som så. 

 

Hvis han mener disse lagene er for "små" for hans kompetanse, så sier det vel mer om hvor arrogant han er enn om hans kompetanse. Og på den annen side, han tok jo for f... jobben som sportssjef i FFK, men FCK og Rosenborg er liksom ikke i hans liga. WTF det du skriver der må jo være århundredets selvmotsigelse. FFK har oppnåd mye i europa siste 25 åra? RBK og FCK kanskje liiiitt mer?

Hvor får jeg det fra at Aune er en pus? Det har jeg heller aldri sagt, men at vi trenger en som spillerene har mer respekt for er vel lett å se på innsatsen til gutta. 

Den fysiske formen og innsatsen til spillerene tyder i alle fall ikke på at de har en jernhånd som styrer skuta akkurat. En tøff trener ville på ett mye tidligere tidspunkt satt ned foten og krevd innsats eller benken neste.

Og til slutt, radikale endringer som skal skje raskt, som FFK trenger nå, har aldri kommet, og kommer aldri til å komme gjennom demokrati. Være seg endringer i ett skakk-kjørt firma, land eller fotball-klubb. Derfor tror jeg Nordlie er løsningen, og skulle han klare å redde TL kontrakten, noe han har for vane å gjøre, og så vise seg at han blir for kontroversiell (noe han også har for vane å bli) vel....

Da er det bare å sparke han da og ansette "ett langsiktig valg" Kanskje fallskjermen koster 5 mill, men ett nedrykk koster oss minst 50 mill i tapte inntekter, og gode spillere vil forsvinne og det vil bli enda vanskeligere å skaffe nye spillere og trener.

 

 

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f