Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

alexx

Juniorspiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 118

Lagt til: 25 aug 09, 15:03

Det er en del argumenter som brukes mot ansettelsen av Nordli som jeg stusser på.

"Pisse i buksa for å holde seg varm" Javel!, i den posisjonen som ffk er i, er det bedre enn å forholde seg passiv og fryse langsomt til døde, dvs havne i addecco. Se på tabellen, se på de to siste seriekampene til ffk(hvis dere tåler litt tortur)helt ærlig er det et godt fotball lag vi ser? Har ffk tid og råd til å vente til at Aune kanskje finner frem til den magiske knappen som får ffk til å fremstå som et annet lag? Se det i øynene ffk har vært ett bunnlag i hele sessongen og nå må noen inn med helt andre ideer. Ledelsen viser handlekraft, men nå blir de kritisert for det også!!!! Vi må ta inn over oss at FFK er et bunnlag og slik laget opptrer nå, så kan jeg ikke se hvordan vi skal kunne vinne 4 kamper til.

"Mangel på langsiktighet" Dette er et ofte brukt begrep i fotball, men det er også et relativt begrep, det altoverskyggende er vel resultater? Ferguson ville fått sparken i Man U uten de formidable resultatene han har oppnåd. Om han hadde en 10 årskontrakt så ville ikke det betyd noenting uten gode resultater. Jeg har fårstått det slik at det er snakk om en 2.5 årskontrakt, er ikke det å tenke relativt langsiktikt? Finnes ingen garantier i fotball, derfor er alt dette snakket om langsiktighet i fotball et meget relativt begrep. Se på realitetene, se på tabellen er FFK i en slik posisjon at de kan stille gunstige betingelser(for klubben) i forhandlinger med spillere og trenere som skal inn?

" Ingen ungdomssatsing med Nordlie" Dette er det argumentet jeg skjønner minst av, hva mener man med det????hvilket lag i Norge eller Europa med suksess finnes som fokuserer bare på det ene eller det andre? De viktigste kriteriene er vel om spilleren er god nok?Satser ikke de fleste lag på en blanding av kjøpte, egenproduserte,utenbys, rutinerte, unge og utenlandske spillere!Hvor mange egenproduserte ungdommspillere har RBK i sin første 11? Hvilket lag hadde flere egenproduserte ungdommer i 2006 enn Start  da de tok sølvmedalje? og så vidt jeg kan huske var Nordli trener. Nei, ærlig talt for meg så kan Nordli raide hele Fjellberg aldershjem så lenge han har suksess i FFK, han kan stille opp med et rent juniorlag så lenge han har suksess.  I den situasjonen FFK er i så er det viktigste å holde seg i tippeligaen, det er dette Nordli eventuelt må dømt utfra.

---------------------------

alexx


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340