Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 25 aug 09, 13:52

Jeg synes det er vanskelig å svare på hvem som burde vært trener for på kort sikt vil vi slik jeg ser det trenge en som kan få mer ut av laget vi har nå. Altså en som ikke aksepter de holdninger og den innsasen en del av spillerne viser for tiden og som kan skrive krise med store bokstaver og få spillerne til å forstå hva som skal til.

På lang sikt trenger vi en som kan bygge opp et lag basert på spillere fra egen jr-avdeling. Vi trenger en som vil la f.eks Lala og Elvestad få flere mulighter til å vise seg fram og jobber for at unge og lovende spillere på jr-nivå skal ønske å spille for FFK.

Desverre har vi slik jeg ser det i dag en trener som ikke har noen av disse egenskapene, mens Nordli har de egenskapene vi trenger på kort sikt. Jeg ville foreslått å gitt Nordlie en kontrakt ut sesongen med en generøs bonus hvis han klarer å redde oss fra nedrykk.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340