Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 25 aug 09, 13:26

Her er jeg ikke enig med deg Holters. Jeg tror Nordlie kan være rett mann for FFK i alle fall på kort sikt, men kanskje også på lang sikt.

Det er jo riktig at han har kommet på kant med ledelsen og NOEN sentrale spillere, i de klubbene han har vært i, men betyr det at han har feil. I alle fall ikke bare at han har feil. I de klubbene han har vært i så har det vært småkonger som har motarbeidet han fra dag 1.

Og det springene punktet. Har det gått noe særlig bedre med de klubbene han fikk sparken fra etter han fikk nettopp det?

Sandefjord, gikk det dårligere med en stund etter han forsvant

Vålerenga like så, og de er fortsatt ikke bra

Lillestrøm - Kaver fortsatt i nedrykkssumpa som oss.

Det som gjør at han lykkes som redningsmann er at han nettopp i "trubled times" får blanko-fullmakt til å gjøre som han mener er rett, men når man har hodet over vannet igjen, så begynner mann å krangle om hvem som skal styre skuta igjen.

Så jeg er enig i deg hvis ikke dette er forankret i hele ledelsen, og spilergruppa bør også få si sitt. Men at det trengs en beinhard trener til det slappe mannskapet, det er det liten tvil om.

Dessuten, så skal kritikk alltid følges opp med forslag til løsning, så da blir jo utfordringen til deg. Du sier hvem du ikke vil ha som trener, men lite om hvem du kunne tenkt deg.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340