Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 25 aug 09, 13:10

Sympomet på dette er når 1903 skriver " ER det skrevet noe her inne som er galt", nei sikkert ikke hans øyne.

Dessverre er det vel slik at ikke alle meninger som hverken 1903  eller jeg har er riktige  for alle. Heldigvis.

Det som kanskje skiller "medgangssupportne" og de som gir både ros og ris, er vel Voltaire filosfi som jeg har henvist til tidligere. " Jeg vil forsvare din rett til å være uenig".

Tror ingen som har fullt litt med her inne vil kalle meg for en som utelukkende er "klakkør" eller for densaks skyld " rævdilter" til ledelsen, uannsett hvem det nå enn er. Det en forlanger er redligelig, og respekt for andre personer.

Mao lar være å spre rykter, kun for å skade andre og fremme egne meninger/person.

Siden jeg liker å henvise til filosofer vil jeg denne gangen henvise til Goethe.

" Mot dumheten kjemper selv gudene forgjeves"

Regner meg ikke i gudeklassen, det får de "feilfrie" gjøre. Tilhører heller de som i motsetning til Goebbels ikke tror at en løgn blir sannere etter jo flere ganger den gjentas.

 

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340