Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 24 aug 09, 11:00

Opprinnelig postet av ffkmufc

Opprinnelig postet av bateman

Er Askar bedre enn Everton? Gjennomfører Askar rollen sin i laget mer tilfredsstillende enn Everton? Et rungende JA! Amin har gjort det bra som både back og ving, Everton bidrar med skremmende lite scoringer og assist. De andre du nevner er nok ikke så fryktelige mye mindre rævva enn Everton. På dagens FFK mannskap er det kun 2 spillere som imponerer meg: Piiroja og Borges...

Resten per dags dato nesten ubrukelig...

Godt gjort av Askar å ha gjort det bra både på back og ving, samtidig som han nesten er ubrukeligWink

Hehe, Askar har vært god frem til nå, som jeg skriver per dags dato er så og si samtlige ubrukelige. Kom kanskje noe tvetydig frem. Uansett Amin har vært en nyttig tilvekst, men er som mange andre fullstendig ute av form, og hele laget virker handlingslammet som igjen er hovedansvaret til trenerteamet som i mine øyne er iferd med å sikre oss direkte nedrykk.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340