Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 23 aug 09, 16:24

Så Aune skal ha kritikk for at han er urutinert? Du mener han skal skjerpe seg og bli mer rutinert? Eller mener du at kritikken skal gå mot klubbledelsen som har valgt Aune til å ha den jobben?

Det blir uansett også galt. For hva annet skulle FFK ha gjort? Grönhagen er faktisk kun sykemeldt, og da blir det vanskelig å ansette en ny trener i et vikariat. Hvilken dyktig trener ville hatt jobben over en liten periode? Da måtte vi nok tatt til takke med en av dårligere kvalitet enn Aune, som i tillegg heller ikke kjenner spillergruppen.

Når alt dette er sagt, så vil jeg presisere at jeg ikke ville hatt Aune som trener. Jeg syns ikke han er dyktig nok, og klubben er verken tjent med at han eller Grönhagen er hovedtrener- hverken kortsiktig eller langsiktig.

Aune har derimot fått ufortjent mye kritikk, etter min mening. Han har hoppet inn og gjort en helt grei jobb.

Personlig syns jeg FFK skal forhandle frem en oppsigelse med Anders Grönhagen, ansette en ny hovedtrener med umiddelbar virkning og ha Aune som assistent. Denne treneren må imidlertid være en trener som passer inn i FFKs visjon og sportslige plan, ikke bare en som kan unngå nedrykk dette året.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340