Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 22 aug 09, 20:38

Om du leser her Tom Freddy: Du er en feig trener og det irriterer vettet av meg.. Greit nok med de 11 som startet igår forsåvidt, for det er jo vanligvis de eldre som skal dra lasset i vanskelige tider.. Men når de ikke gidder å prestere, er det ikke på tide å prøve andre ting?

 

- Du tør ikke benke Gashi, uansett hvor ræva han spiller

- Du lar deg tydeligvis presse av noen, iom at du lar M. Trulsen få spilletid.. Fyren har ikke noe på benken å gjøre engang. Få fyren ut av klubben så fort som mulig. At du bruker han som ving (mot Start) også , er jo ikke annet enn imponerende.

- Hvorfor får Lala og Elvestad aldri sjansen? Ikke at jeg har sett Lala, men ALDRI om Lala hadde prestert like ræva som Askar gjorde igår..

Hvorfor ikke prøve Elvestad og Lala når vi ligger under med 3 mål og kampen er kjørt? Hvorfor venter du til det har gått 70 minutter før du gjør et bytte? Hvorfor sette inn på en spiller som Gardar J, når han ikke får ny kontrakt. Er det ikke bedre å gi sjansen til f.eks Lala, som spiller for kontrakt?? Hvem har mest motivasjon??

 

Nei, få inn en ny hovedtrener fort som faen.. Jeg er alvorlig forbanna. De første sesongene da vi sleit, da hadde vi for dårlige spillere, som jobba ræva av seg og blødde for drakta.. Nå har vi spillere som tidligere har prestert, som ikke gidder å spille fotball..

Hvem har ansvaret for at HELE LAGET småjogger hjemover når RBK får brudd? Hvorfor finnes det ikke noe som helst vinnervilje, spillerglede og samhold i laget? Har ikke spillerne en stolthet lengre?

 

Hvordan kan en fyr som Bjørndalen vinne over 60 verdenscupseire uten å bli lei, og fotballspillere vinne sølv en sesong og tro de kan leve på det i 5 år???

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340