Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 14 aug 09, 12:06
Endret: 14 aug 09, 12:09
Endret av: Dokka

Arnt Furunes, talsmann for kjernen oppfordrer foreldre til å la barna bli hjemme når de går på fotballkamp. - I utgangspunktet synes jeg faktisk at fotballkamper er en voksen form for underholdning. I utgangspunktet synes jeg ikke barn har så mye der å gjøre, sier Arnt Furunes til NRK Møre og Romsdal.

Hva mener dere? Bør barna holde seg hjemme? Personlig gleder jeg meg til den dagen jeg får barn og kan ta de med og se FFK. Og selvom om Mini klanen er litt skumle syns jeg det er svært positivt. Fotball er for hele familien

Edit: dette sier Arnt Furunes i ettertid - Barn og fotballkamper hører selfølgelig sammen, sier Furunes.
- Deler av hjernen min må ha sovet når jeg gjorde intervjuet med NRK. Det jeg mente å få frem er at den delen av supporterkulturen som foregår på pub og er alkoholrelatert ikke er noe for barn. Vi ser alt for mange barn i de settingene - og det er feil, sier Furunes til RBK.no.

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340