Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 15 jun 04, 21:03
Dette vil ikke la seg gjøre, og slike "delte" forum er sjelden noen stor suksess. Hvis man skal ha et forum for "seriøse" brukere, et åpent forum, et for tilbakemeldinger, et for internasjonal fotball, et for ditten, og et annet for datten, så blir det fort bare tull.

Erfaringsmessig fører dette kun til at flere diskusjoner går parallelt i de forskjellige kategoriene, og det blir enda vanskligere for folk å holde følge.

Når det først er sagt, så hadde jeg aldri tatt på meg oppgaven om å "bedømme" hvem som er de seriøse forumbrukerne her inne. Stort sett alle har et eller annet dårlig innlegg på samvittigheten, og dette ville aldri latt seg gjennomføre.

Jashin summerte det hele så fint, så jeg velger å sitere ham:

"Webmasterne her inne gjør dette på fritiden. De er opptatt med skolegang, militære og jeg vet ikke hva. Kan ikke sitte og overvåke dette forumet hele tiden, men jeg er sikker på at de rydder opp i det de anser som useriøst etterhvert som de får tid."

Verre er det faktisk ikke. De siste dagene har vært litt spesielle, da vi ikke har hatt tid til å overvåke. Rekker man ikke å ta problemene mens de enda gløder, så blusser det ofte opp i fyr og flamme. Det skjedde nå, men normalt er det alltid noen som overvåker.

Nei, la oss ha takhøyde og ønske andre supportere velkomne her inne, men alle bør forsøke å forholde seg seriøse, tenke konstruktivt, og komme med velargumentert kritikk.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340