Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 06 aug 09, 22:27

Jeg lurer egentlig på motivet til Henriksen med dette utspillet. Regner med at ikke var for å sørge for nok en negativt ladet artikkel om klubben i landets aviser. På en annen siden er utspillet alt annet enn konstruktivt.

Jeg mener jeg han skyter over mål, fordi den såkalte "klanen" antageligvis har ett hjerte for klubben som langt overgår hans egen. Men hvem sikter han egentlig til, en eller annen tilfeldig guttunge som kommenterer under en f-b.no artikkel, eller som jeg tror, FFKsupporter som utvilsomt har et stort hjerte og omsorg for klubben?
Engasjement er på både godt og vondt, det må han bare leve med.

Og hvis han mener at dette faktisk er ett reelt problem, hvorfor snakker han ikke med denne "klanen" direkte for å løse problemet slik at det ikke skjer igjen, for det beste for klubben? Det kunne vært konstruktivt.
Eller er han så paranoid at han tror noen fotballhatende eksilmossinger faktisk forsøker å ødelegge for klubben?

"De har verken tillit til klubbledelsen eller respekterer at treneren vår er syk."
Tillit er ikke noe du hverken kan kreve eller forvente, tillit er noe du får, gjerne ved å gjøre deg fortjent til det over tid.
Og de aller fleste er enige om at det har vært alt for mye tull med denne klubben, både før og etter at han kom. Og de sportslige resultatene i år taler for seg selv. Det er for meg ganske usmakelig å  forsøke å skaffe seg sympati for seg selv og jobben han gjør, med å spille på Grønis sykdom i samme setning.

Når det gjelder respekt for at treneren er syk, så har i alle fall dette forumet gjort en god jobb med å fjerne innlegg som har vært basert på ondsinnede rykter. Å spekulere i om treneren kommer tilbake eller ei, kan neppe ansees som veldig farlig, og ledelsen helte selv all nødvendig bensin på det bålet med måten de behandlet det hele på. Selv om han mener at det skulle være unødvendig at en profilert Tippeligatrener forteller hvorfor han blir langtidsykemeldt.

Men selvkritikk leter man forgjeves etter i hans utspill.

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f