Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 06 aug 09, 18:56

Opprinnelig postet av stjernengutt

Jeg synes gutta bak dette nettstedet gjør en glimrende jobb. De tar oppvasken som F-B tilsynelatende er for feige til å ta. Knut Johannessen i Demokraten er eneste sportjournalist i våre to lokalaviser som tør å kalle en spade for en spade...både om FFK og Stjernen. Kudos til han og Supporter.net

Tror det hadde vært mye farligere for klubben om alt og alle ukritisk klappet for alt som skjer. Dèt ville vært ukultur med farlige skyggelapper det.

Holters, Lemmy og Denialsander skriver i mine øyne mange av de mest troverdige artikler og innlegg vi finner her inne og i lokalpressen.


Helt enig og debatten dreiser seg ikke om disse - kritisk journalestik i sin gode form er positivt.

Det er helt på sin plass at en tar opp saker selv om disse "taler Roma midt imot".

Jeg opplever i artikkelen at Henriksen går ut mot de som ikke har annet å komme med en negativ drittkasting, som tar personer isteden for ballen.
"Supportere" som sprer usannheter (og særlig om andre personer) for å "styrke sin egen status" - supportere som setter ut rykter av det negative slaget uten at de i det hele tatt kan verifiseres.

Det jeg har lest av innlegg fra moderatorene på dette forumet har stort sett vært ok - når Holters tar opp saker så har jeg respekt for det - selv om jeg ikke alltid er enig.

Dette skader ikke klubben - og det klarer jeg heller ikke å lese ut av f-b.no at Henriksen mener.

Jeg tror også at en skal være forsiktig med å overtolke alt som står i en avis. Det er allerede tolket av en journalist og er ikke nødvendigvis det som intervjuobjektet går 100% god for.

Jeg savner derimot fortsatt et forum der ledelse og supportere kan snakke sammen istedenfor å bruke forumet til å mene om hverandre. Har tidligere gitt utfordringen til plankehaugen - kanskje Holters eller andre kan få til et slikt møtested - eller kanskje vi skal gi ballen til Henriksen & co. Kanskje kan fotballpuben være et slikt sted Cool

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f