Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 04 aug 09, 14:46

Opprinnelig postet av ecupeventyrsnart

"På bok" er kanskje ikke det mest treffende men at han har realiserbare verdier på rundt det tallet er ganske ubestridelig. Og igjen, det var ikke Høili jeg var ment å kritisere. 

Men når man ikke gidder å diskutere, betyr det vel at man ikke har så mye fakta å slå i bordet med...sånn til vanlig i alle fall.
Det kalles stilletiende aksept;) Og det som er "latterlig" det er å karaktirisere andres meninger som "latterlige" 
Men det er jo hentet ut fra "Hersketeknikkens ABC" Funker dårlig på meg da men, har lagt merke til at det er mye brukt.

Nå har vel kanskje ikke jeg skrevet noen biografi om de heller, men det er det jo flere andre her som har gjort.  OG jeg mener at når man kommer med så sterke personangrep som mange gjør her inne så bør man være MANN nok til å signere med eget navn.

Og da vil dere sikkert si at jeg ikke gjør det...vel jeg kommer ikke med personangrep heller. Det gjør jeg av prinsipp aldri og det burde andre her inne også holde seg for god til. 

oj oj, det var da litt av en reaksjonSurprised.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340