Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 aug 09, 21:38

Hvor lang tolmodighet tror dere ledelsen har overfor Tom Freddy? Skal ikke se bort i fra, hvis blir det tap i morgen, så blir han hjelpetrener igjen, grunnen til det, er at det er 14.dager til ny kamp i Tippeliagen og man kan ikke gå med såpass mange dager med negative tanker og usikkerthet, nei, da jeg tipper jeg på at en ny trener er på plass til neste tippeligakamp. Med nye impulser og som gjør spillerne forhåpentligvis mer motiverte og ikke respet for treneren sin. Noe de ikke har for Tom Freddy.  Hadde andre i arbeidslivet oppført slik mot sjefen sin, hadde de fått sparken.

P.s. Lurer på hvordan sjefen deres hadde tatt det, når han til stadighet får lese dritt om arbeidsplassen sin som han er sjef over i media.

Det være seg blant annet kampene mot Ranheim, Bodø/Glimt, Sandefjord og kampen mot polakkene.

Han svarer så godt han kan og lover bot og bedring til neste kamp, men spillerne driter jo det han lover.

Disse kampene er eksempler på det.

Tom Freddy er en trener som spillerne har null respekt over, dessverre.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340