Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 31 jul 09, 14:55

Opprinnelig postet av 1947modell

Drodzy kibice FFK.

Musicie przyznac, ze nasi chlopcy byli znaczne lepsi od Waszych. Wydaje mi sie, ze Wasz terenr nie jest najlepszy. Gdyby pracowal on w Polsce zostalby zwolniony od razu. Mam jedna wskazowke dla Was - znajdzcie nowego trenera. Ny Holter -  musisz przyznac, ze Wasz trener jest strasznie kiepski.

Ten post zostal napisany przez poskiego faceta, ktory pracuje dla mnie w hotelu. Teraz bedziecie mieli sporo zbaway przy tlumaczeniu tego posta - powodzenia. Odpiszcie po polsku!

Ta deg i det minste tid til å oversette det på google transelator? Wink Dårlig oversatt der blir det følgende:

Kjære fans FFK.

Du må innrømme at våre gutter var betydelig bedre enn deg. Det virker for meg som din terenr er ikke det beste. Hvis han arbeidet i Polen ville bli frigitt umiddelbart. Jeg har et tips for deg - Finn en ny trener. Ny Holter - du må innrømme at din coach er svært dårlig.

Dette innlegget ble skrevet av poskiego fyr som jobber for meg på hotellet. Nå har du mye ellipse zbaway på dette innlegget - Lykke til. Odpiszcie på engelsk!

---------------------------

Drillo svarte følgende på et spørsmål om det var noe magisk ved ham.

- Nei, dette er ikke noe magi. Det har med avstander, vinkler,løpskapasitet,førsteforsvarsjobbing og overganger å gjøre, og ikke med magi.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f