Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 31 jul 09, 14:41

Opprinnelig postet av Erikk

Jeg spurte tidligere i tråden om dere tror vi rykker ned med eller uten Aune som hovedtrener. Hvis jeg skal svare selv tror jeg vi rykker ned med Aune som hovedtrener og er enig i mye av det som blir sagt her som går på at han ikke får spillerne til å prestere og at han er for "snill" mot en del spillere som ikke presterer. Tapet hjemme mot Sandefjord var en skandale og vi ville tapt klart i Ålesund hvis Aalesund hadde vært flinkere til å utnytte de feilene vi gjorde i forsvaret. Hvis vi sier at vi har hatt mye uflaks i år er jeg ikke uening i det men hvis dere husker tilbake på kampen i Stavnger som vi vant var jo det reglerett flaks så vi har ikke bare hatt uflaks. Om en ny hovedtrener kan løse disse problemene kan jeg ikke påstå, men jeg har ingen tro på at Aune klarer det.

Jeg skal si meg enig i deg og alle andre sitt krav om at Aune må gå hvis ikke neste kamp Aune gjør følgende eller i alle fall det første punktet:

-Barsom ut av troppen. ikke engang på benken de som da får sjansen fra rekruttlaget vil da i det minst daSingaler må gies nå.

- Wehrmann på benken han er livsfarlig med passningene sine om dagen.

- Borges som offensiv midtbane, Gashi jobbe defensivt.

- Wallace som back og Thommasen på ving. 

- Setter Staw på benken i det minste, men kanskje tom Bråten skal få sjansen som 2 keeper. For ikke noe tvil om at vi nå må bruke Kenny som 1.keeper.

Gjør han ingen større grep nå, ja da er han handlingslammet og vil aldri får respekten han trenger. Da er det bare å degradere han igjen og få inn en vikar, en type som  tør å stile krav og vrake late spillere. 

Lurer forresten på hvor det har blitt av Anne som mente at vi hadde gode nok keepere i Staw og Bråten....Staw har jo virkelig overbevist i feltet nå mot Lech og Aafk. Det var jo der hun mente Staw var så mye bedre enn Kenny ;)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340