Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 30 jul 09, 21:48

Vi fikk da 4 drakter også!? Alt i alt en grei deal? Sikkert mr. stabil-english-talking-polish-man fra pausa som har forhandlet frem!

Et par inntrykk etter å ha kommet fra kampen:
- 6 mål på.. tja. 10 sjanser? Tragisk. Corner er mål!
- Barsom bør få dreis på spillet før noen ny kontrakt i det hele tatt tenkes på.
- Kvisvik har hatt en god sesongstart, men få'n for guds skyld over på venstresia.
- Hvis Wehrman virkelig er ferdig i klubben (ref. pressekonferansen!), la nå Elvestad spille. Virker sulten og proppa med talent. Godt innhopp i dag.
- Å sette inn en rusten Opphaug var kanskje ikke så lurt! Forsvaret ble rævkjørt gang på gang.
- Martinsen på høyreback synes jeg funka veldig bra!
- Hvorfor spiller vi med en midtbanespiller som spiss og en spiss på midtbanen? Det var tydelig at Borges ikke trives i rollen!
- Tegstrøm var positiv.
- Det gjør vondt og se hvordan keeperne våre sliter bak der, Staw plukka fler baller ut av nettet enn det ble redninger. Godt Stamatopoulos (ellernoe?) kommer og avlaster dem!

Rangert fra topp til bånn i bøtta:
- Banens beste; det polske publikummet! Av med hatten, lua og trøya. Der har vi supportere! Gikk vel snaue ti min, så sto 200 halvfeite karer i bar overkropp i stormværet og det vakke stillt et eneste sekund.
- Lech Poznan
- Plankehaugen
- Gashi, dagens mann for FFK.
- Borges, Thomassen og Everton godkjent (om man kan si det etter 6 baklengs).
- Tegstrøm, Elvestad og Martinsen. Aune gjorde gode bytter! Etter det sjette målet styrte vi kampen! ^^ 
- Askar, jobber men får det ikke til. Virker som han gav opp på slutten. Burde scoret i dag.
- Været!
- Kvisvik og Wehrman er ikke fremtiden i klubben.
- Barsom er dårlig for tiden og fikk til lite i dag.
- Piiroja, Opphaug og Staw har 6 mål og stå til ansvar for.
- Er lenge siden jeg har vært på kamp nå, men visste virkelig ikke at det var så mye tragisk på tribunen. Hvem faen sitter på tribunen med ungene sine og bruker de 30 første minuttene på og klage på Barsom, "han svarte", Staw osv før de pakker sammen og går?!?! Med 200 syngende, klappende og hoppende supportere i bar overkropp på andre siden er det virkelig mange som bør gå i seg selv. PIPEKONSERT MOT EGNE SPILLERE!?!?!?!?!?!?!?!

Unggutta står frem utover i kampen og redder et par stumper. De siste 30 min var faktisk ganske underholdende!

-----------

Håper vi fremover får se:
                       Stamatopoulos
Martinsen - Opphaug - Piiroja - Wallace/Thommassen  (Med Agim kjempende om en plass)
Askar - (en duo av Gashi/Borges/Elvestad) - Thommassen/Kvisvik
                    Everton - Gaardar (Tegstrøm/Adiyiah/Trulsen som supersubs)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340