Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Brannguttn

Bedriftsspiller
Ble medlem: 14 jun 04
Innlegg: 1

Lagt til: 14 jun 04, 11:18
Jeg ser at dere klager over at Brann fikk straffe i går. Dette har jeg full forståelse for. Men dersom dere mener at etter at straffen er idømt at det ikke skal deles ut et rødt kort så må dere lese regelboken til NFF. Der står det : Dersom en spiller ødelggere en åpenbar målkjangse for motstanderene skal det vises det røde kortet. Selv om straffen ikke skulle vært straffe så er det røde kortet riktig når vi har hørt fløyten. Jaja, kjipt dette da! Brann vet hvordan det er å tape, og særlig dersom dommeren har vært innvolvert i neon situasjoner som kanksje har vært avgjørende. Men dere må tenke på det at det er til syvende og sist spillerene som avgjør kampen. Dere utlignet jo rett etterpå og da var vi like langt igjen. FFK spillerne viste ikke akkurat klasse spill i går og de store kjangsene kan vel telles på en hånd?

Jeg vil samtidig berømme oppmøte deres i går. Det var flott å se bort i klokkesvingen i første omgang og ikke minst toget som gikk fra NEWS til staddaen. Flott å se at vi får litt konkurrande i å være Norges beste supportere nå :p

Jaja, gleder meg til jeg skal til Sverige å møte dere igjen. Lykke til videre i TL.

---------------------------

Soma er god nok for Roma

Soma er god nok for Brann

Soma han er jo kongen.

Soma han er vår mann

Soma,Soma, Soma han er vår maaaan

Soma, Soma, han er jo kongen i Brann


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f