Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

plænken

Knøttespiller
Ble medlem: 10 nov 04
Innlegg: 36

Lagt til: 28 jul 09, 01:48

Etter å ha sett kampen i reprise sitter jeg med et intrykk av at Everton blomstret og kom mer til sin rett når han ble flyttet ut på kanten. De siste 15 min hadde han flere forseringer (en mot en) der han er rettvendt og får brukt farten sin. Det er jo det han er god på. Målet kom jo også på denne måten. Everton fikk ballen rettvendt ,dro av flere forsvarere og scorte enkelt. Kanskje dette er et alternativ. Slik jeg ser det har ikke Barsom noe å gjøre i første ellveren per dags dato.

Veldig deilig å få inn litt klokskap og kyla i Opphaug. Trenger en som kan roe og snakke med Martinsen når det koker ltt. Jeg hade helst sett at Piiroja og Opphaug spiller sammen.

Det var også veldig godt å se Wallace tilbake. Han har jeg savnet. Han gir FFK en ny dimensjon i det offensive spillet. Har manglet en som kan slå de gode innleggene når vi har spilt oss ned på kanten. Synes ikke Askar har vært helt heldig når det gjelder å slå inn den "siste" ballen.

Hvor lenge tror dere FFK klarer og holde på Borges? Han må være det beste unge spilleren jeg har sett noen gang. He he. Han kommer til å bli dyr!

Håper på positive uker fremover. Tror ikke vi skal stå med spade i kjelleren selv om vi ikke skulle lykkes i europa cupen. Lech poznan er på en litt høyere nivå en FFK om dagen slik jeg ser det.. Vi får heller ta det som en stor bonus om vi skulle gå videre. Håper ikke et eventuelt tap gjør at vi gir helt opp. Vi har mange viktige og vanskelige tippeligakamper fremover.

Lever i håpet om at FFK og FSI henter en spiss før overgangsvinduet stenger. Det trenger vi!

Finn din favoritt. http://www.transfermarkt.co.uk/

---------------------------

plænken


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f