Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 14 jul 09, 20:31

Opprinnelig postet av Lemmy

Tror det hele er et økonomisk spørsmål også.

For ferdighetene til Éverton er der. Potensialet også. Han kan bli en knallgod spiller! Hadde han kommet til oss før fjorårssesongen og fått være med hele veien når FFK var i flytsonen, tror jeg han ville vært enda bedre. Akkurat som at Wallace mest sannsynlig ville vært litt dårligere i år, ettersom FFK ikke er i flytsonen.

Men har FFK råd til å betale så mye for en spiller? Uansett så trenger han en spiss ved siden av seg som er god til å true bakrom, og som kan putte 10-15 mål per sesong.

Helt enig, når jeg skrev innlegget mitt så var det egentlig ikke med tanke på økonomien. Egentlig en drømmesituasjon. Hadde imidlertid noen personer, grupperinger eller gud vet hva tråkka til med noen mill. og kjøpt en spiss ala Moldskred så hadde jeg vært for å beholde Everton, for hvilket radarpar kunne ikke dette blitt ? Evertons kontrakt burde egentlig i en slik drømmetilstand av en situasjon blitt reforhandlet, og troppens lønninger burde vel også bli prestasjonsbetinget.

Merkelig egentlig at milliardæren Mohn i Bergen, en Brannpatriot av dimensjoner bladde opp 10 mill. fra lommeboka og forærte Tromsø. Det var nok ingen dårlig 1.er Cru han hadde hatt i glasset den kvelden tenker jeg ! FFK har i allefall ikke råd til på egen hånd hverken å kjøpe eller drifte en spiller ala Morten Moldkred slik jeg har forstått det ut i fra mediaoppslag.

---------------------------

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340