Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 14 jul 09, 14:13

Opprinnelig postet av FFK pra sempre
Til de som er utålmodige i forhold til at Everton skal levere (les score mål). har jeg sakset dette fra wikip. om Alanzinho:

Jeg vil påstå at det er en viss forskjell på Alanzinho og Éverton. Alanzinho hadde ferdighetene, men brukte disse feil. Han kunne drible fire motspillere, tre medspillere og dommeren omgående, men ga knapt fra seg ballen. Han måtte lære hva det vil si å spille på et lag, samtidig som han selvsagt også akklimatiserte seg.

Éverton mangler rett og slett ferdigheter. Han har ikke skuddteknikk, avslutteregenskaper generelt og har dårlig overblikk over medspillere. Alanzinho hadde overblikket, men brukte det ikke. Jönsson fikk han etter hvert til å bli en lagspiller.

Det blir nesten bedre å sammeligne Alanzinho med Cristiano Ronaldo enn Éverton. Det var ingen tvil om at Ronaldo hadde ferdighetene allerede da han kom til United, men han brukte disse helt feil til å begynne med. Han har selvsagt utviklet seg enormt også i United, men det var først da han ble en lagspiller at han tok nivå opp til der han er i dag.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340