Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 14 jul 09, 00:07
Endret: 14 jul 09, 00:09
Endret av: FFK pra sempre

Opprinnelig postet av FFK1903

Om vi får ned spillerens overgangssum, så må fortsatt spillerens lønn ned. Og hva skal vi med en spiller som kanskje aldri slår til? Da er det bedre med en som faktisk kan avslutte.

Når en fyr som går rundt i rosa dresser klarer å hente en spiller av Egurens klasse til RBK, så burde vel en normalt kledd Jocke klare noe av det samme. Det må da også være mulig å ansette en ny speider fra et eller annet sted. Det han koster i utgifter sparer vi i hvert fall på bomkjøp forhåpentligvis.

Å betale halvannen mill i lønn for en spiss er vel ikke så ille i dag.
Det krever sin mann, rosa dress eller grilldress, for  å ha oversikt over det enorme markedet der borte. Det er veldig veldig lett å gjøre bomkjøp og man må faktisk være der i mange uker hvis man skal jobbe uten agenter. TKK trakk ikke Celso opp etter en langweekend for å si det sånn.

Terje Liverød som du sikter til angående rosa dress, bor faktisk i der borte.
Den andre jeg vet om som har formidlet brasilianere med sukkses til scandinavia (sverige) Donald Hellström bor også i Brasil. Han kjenner jeg personlig ganske godt, og jeg vet hvor lenge han ser en spiller før han bestemmer seg for å ringe hjem.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340