Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Freddy G-Paulsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 28 jun 09, 02:18

Opprinnelig postet av aavdst

Både Joackim Thomassen, Kvisvik og Everton kom med på rundens lag i dagens VG (papirutgaven) Hadde Everton scoret flere mål hadde han lett blitt solgt for 40 mill - skriver VG journalisten.

Har ikke lest artikkelen du refererer til, men hvor solid er den opsjonen vi har på Everton ? Etter hva jeg kan tenke meg, ikke særlig solid. Kommer ketchupeffekten og han scorer på nesten hver sjangse tror jeg de 40 mill ikke havner i FFK's eller investorgruppens lommebok, da han bare er her på lån ut sesongen. Kommer en storklubb, eks ut av lufta, Manchester United. og tilbyr klubben som eier Everton mer eller like mye penger for ham og Everton, som jeg ikke regner med vil pensjonere seg i FFK, forsvinner ham uten at FFK får noe som helst for ham.

Jeg mener at klubben bør kjøpe ham snarest mulig så ikke han glipper for oss, slik han Lyn-spilleren (husker ikke navn) glapp for Brann i fjor...

---------------------------

Klarer vi å ungå nedrykk i år da ? Blir FFK høstens formlag ?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340