Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 25 jun 09, 12:05

Opprinnelig postet av Costanza

Det vil være en enda større skandale dersom ledelsen ikke forsøker å forhandle frem en ny kontrakt med Wehrman. En skadefri og opplagt Kasey Wehrman er Tippeligaens beste i den rollen han har. Når han i tillegg gjennom sommeren har vist større grad av ydmykhet, moderert lønnskravene og er skadefri på vei mot form, ja, da er det i min bok skandale om klubben i hvert fall ikke går i dialog med ham!

Jeg er enig i at Kasey Wehrman er en knallgod midtbanespiller, som i form selvfølgelig kaprer en plass på FFKs midtbane. Det er han mer enn god nok til på sitt beste.

Og jeg tror de som mener han er en drittsekk, egentlig tar litt feil. Mitt personlige inntrykk av Wehrman etter er at han faktisk er veldig hyggelig. Kritikken hans i fjor kom veldig feil ut også, men han hadde da noen gode poeng mot ledelsen... Til de som også mener han ikke har brydd seg om klubben, så motbeviste han vel det i går. Han hadde flere taklinger som var viktige, og jeg vet ikke om noen fikk med seg reaksjonen etter den ene scoringa?

Likevel føler jeg at ledelsen vil se ufattelig dumme ut, hvis de plutselig nå skulle begynne å forhandle frem en ny kontrakt med ham. Da beviser de bare sin udugelighet og mangel på beslutningsevne.

En Kasey Wehrman i form og med en grei lønn er selvfølgelig ønsket i FFK. Men det vil få ledelsen til å se utrolig dumme ut. Nok en gang.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340