Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

jarleb

Juniorspiller

Ble medlem: 18 sep 06
Innlegg: 90

Lagt til: 25 jun 09, 08:48

Opprinnelig postet av keiko99

tror nok vi skal bruke "glad sanger".. altså sanger som er lette og synge for alle.  Jeg vet at BRH er veldig flinke med sanger, men når sangen ikke skaper liv mere en hos BRH da bør sangen legges ned.

Det var bra rytme i den sangen og jeg likte den, men vi som sto bakert fikk aldri med oss teksten og derfor ble det kun hos BRH den skapte liv. Har nå lagret teksten på mobilen, så jeg blir med på den neste gang. Gleder meg.
Ellers så er det greit at nye tekster trykkes opp i noen eksemplarer. Kan ikke BRH gjøre dette, så må vel Plankestyret kunne bidra her. Send over tekstene til dem og spør om de ikke kan kopiere opp noen ark. Lite tips er og ikke bli irriterte og klage når vi ikke synger med dere. Som skrevet skulle jeg gjerne sunget med, men var ikke mulig å høre teksten bakover, ikke engang når den ble lest fra ropert'en. Sørg heller for at dere oppmunterer og bistår i å hjelpe oss med tekstene så synger flere med. Ellers så gjør dere en utmerket innsatts.

Forsangeren vår skal også ha ros for at han virkelig forsøkte å få med seg hele kortsiden og ikke bare selve plankehaugen. Ikke lett å få de som sitter til å bli med på sangene.

Takk forlkens for en fin dag på feltet.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340