Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05
Innlegg: 252

Lagt til: 21 jun 09, 08:57

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Opprinnelig postet av Lex

Hadde du bedt om å få gå fra arbeidsplassen din om du hadde blitt langtidssykmeldt.  Sorry, men dette blir for dumt. FFK er ikke klubben i hans hjerte, men arbeidsplassen der han hever lønn. Som med de fleste andre i klubben. Sånn er det bare.

En trener er det samme som en toppleder, og toppledere blir ikke langtidssykemeldte de sier opp med kompensasjon.
Det er ikke godt for hverken Grônhagen eller FFK og gå i uvisshet over lengre tid.
Har du ett eneste eksempel på en langtidssykemeldt trener?

 

Per Mathias Høgmo var vel sykemeldt over en grei periode.

 

Jeg har selv en Far med kreft i den samme regionen som Grønhagen. Dere skal være klar over at den krefttypen kan være ganske aggressiv og spre seg til skjelettet. Visst det har skjedd med Grønhagen, så kan han faktisk ha fått beskjed om at: Nå har du kun 5 år igjen.

Den beskjeden fikk min Far ihvertfall, og jeg kan love dere at det er jaggu ikke alltid like lett å holde humøret oppe når en vet at om ca 5 år er det takk og farvel.

Så vær vennlig å ikke kommenter ting dere ikke har greie på.

 

Sportslig Hilsen til alle, og måtte FFK komme hjem med 3 poeng fra Rosenes by.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340