Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 18 jun 09, 21:15
Endret: 18 jun 09, 21:16
Endret av: Holters

0-1 11min. Finn-Magnus Johannesen (Alene) snappa ballen på midtbanen og gikk hele veien for så å score. Piiroja som misset ved midtsirkelen.

1-1 23min. Borges (Askar) Innlegg fra dødlinja. Borges kommer seg foran R-forsvarer og styrer ballen i mål.

1-2 71min. Vegard Moen (Alene) Skudd i stolpe. Retur i mål. Alle står og bare ser på... Keeper og forsvar. Forferdelig dårlig.

1-3 73min. Vegard Moen (ukjent assist) Innlegg og Moen får stå helt alene. Kan ikke bomme. Dårlig markering!

2-3 90min Barsom (Kvisvik?) ikke heeelt sikker, men tror det var Kvisvik som slo over.

3-3 90+min Martinsen (alene) Borges header i stolpen. Martinsen setter returen i mål.

4-3 96min Tegan (Piiroja) Kvisvik legger inn og Piiroja header i Tegan og i mål.

5-3 107min Tegan (alene) Tegan skyter, keeper redder, Tegan setter returen i mål

Piiroja gult etter 86min.

 

69min: Spiller ut Fredrikstad: Hans Erik Ramberg. Spiller inn: Abgar Barsom.
74min: Spiller ut Fredrikstad: Éverton. Spiller inn: Andreas Tegström.
106min:  Spiller ut Fredrikstad: Pål André Czwartek. Spiller inn: Martin Elvestad.

1191 tilskuere

Mine notater fra kampen. Borges hadde forresten MANGE sjanser. Kunne fort vært minst tremålsscorer.

---------------------------

Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340