Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 17 jun 09, 23:45
Endret: 17 jun 09, 23:47
Endret av: Pelle

Opprinnelig postet av dracula

Synes virkelig fortsatt at Holters og 1903 fortsetter med å kjøre sin egen agenda.

De kan ta selvkritikk sier de, men fortsetter med hakk i plata angående egen fortreffelighet.

Toppen synes jeg Holters når når han blir fornærma på Runar Helgesen som kritiserer ffk.supporter.net, og svarer med å si at Runer H. trenger et kurs i å behandle media.  Arroganse som tipper mot stormannsgalskap, etter min mening.

Ønsker fortsatt en kommentar på hvilke interesser de mener at de tjener, FFK eller eget EGO.

Det er lov å ta feil, og det vitner om sunnhet å kunne innrømme sine feil, kanskje er det andre enn Grønhagen som også trenger en "sykemelding".

Fortsetter dette blir ffksupporter.net et "menighetsblad" for de som ønsker å spre rykter om egen fortreffelighet.

Syns du går litt hardt ut her Dracula.
Nå kjenner ikke jeg Holters annet enn via forumet her. At han har "valgt side" i TKK/Grønis-"affæren" ser man utifra det han har skrevet om saken. Og det har han ikke prøvd å legge skjul på heller. Men å påstå at Holters tjener sitt ego med denne og andre artikler, det blir for drøyt.

Basert på historikk på disse sidene ser vi at Holters og de andre som driver siden, har informasjon som er pålitelig, og at de vet mer enn ihvertfall det jeg og mange andre brukere her inne gjør. Jeg har hele tiden oppfattet Holters som en pålitelig, oppegående og trivelig type, med god kjennskap til fotball generelt og FFK spesielt. Ikke en som er ute etter å spre rykter og tjene sitt ego. Regner derfor med at Holters også denne gang sitter inne med mer informasjon enn det som foreløpig har kommet frem i media.

Det man kan reagere på i artikkelen er at ffksupporter.net takker for tiden Grønhagen har hatt i FFK. Det kunne man ventet med til Grønis offisielt er ferdig i klubben. Her har Holters også tatt selvkritikk.

Det er ikke lett å gjøre alle til lags. Tidligere når ffksupporter.net har holdt tilbake informasjon, har de blitt kritisert for det. Når de nå legger ut informasjon, som så langt viser seg å stemme, får de kritikk for det også.

Slenger meg på djpete og flere andre; stå på Holters!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f