Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 17 jun 09, 21:57

Skjønner ikke helt kritikken mot ffksupporter.net... Å påstå at Holters og FFK1903 har sin egen agenda, syns jeg blir tåpelig. Husk at begge disse to har masse inside information, og vet mer enn de fleste forumbrukerne om ståa i FFK...

Når ryktene begynner å gå om at Grönhagen blir sykemeldt i løpet av de neste dagene, er det ikke da naturlig at ffksupporter.net gransker litt? Og når man får en troverdig kilde som kan bekrefte det hele, hvorfor skal man da ikke legge ut en sak? Det var ingen spekulasjoner rundt grunnen til sykemeldingen.. Og i natt ble et innlegg som omtalte Grönhagen veldig uheldig slettet fra forumet.. Agenda? Hmm, tror ikke det.

Det er sunt med nettsteder som ffksupporter.net. Man er ikke like seriøs som en avis, men heller ikke et useriøs tulleforum. Dessuten kan man publisere ting som fredrikstadfk.no ikke gjør..

Jeg vil heller si at ffksupporter.net følger Vær Varsom-plakatens § 1-1.5 enn at de bryter noen av paragrafene.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f